Подрачје
5
4
3
2
1
Способности за соработка
Активно соработува во група и по потреба ја насочува работата на групата
Им помага на другите во групата
Се вклучува во работата на групата но слабо допринесува
Помага само кога се бара од него, инаку не се вклучува во работата на групата
Не соработува дури ни кога се бара од него
Истражувачки способности
Самостојно, промислено и правилно ги користи постапките на истражување
Соодветно и главно самостојно ги користи истражувачките постапки
Истражувачките постапки ги користи делумно соодветно, но му треба помош
Понекогаш успева да ги користи истражувачките постапки со помош од други
Не успева да ги користи истражувачките постапки
Знаење, разбирање и вреднување на содржините
и начинот на презентирање
Јасно и продлабочено знаење и разбирање и самостојно и образложено вреднување
Покажува знаење и разбирање, самостојно вреднува
Има пропусти во знаењето и разбирањето, при вреднувањето му е потребна помош
Има поголеми пропусти во знаењето и разбирањето, не успева да вреднува ни со помош
Нема ни основни знаења и разбирање, не вреднува
Презентирање
Користи различни начини на презентирање, кои се соодветни и јасни
Користи различни начини на презентирање, но не се секогаш соодветни
Соодветно користи само еден начин на презентирање, или делумно користи два начини
Се обидува да ги прикаже сознанијата, само делумно му успева
Неуспешни обиди за презентирање
Подрачје
|
5
|
4
|
3
|
2
|
1
|
Способности за соработка
|
Активно соработува во група и по потреба ја насочува работата на групата
|
Им помага на другите во групата
|
Се вклучува во работата на групата но слабо допринесува
|
Помага само кога се бара од него, инаку не се вклучува во работата на групата
|
Не соработува дури ни кога се бара од него
|
Истражувачки способности
|
Самостојно, промислено и правилно ги користи постапките на истражување
|
Соодветно и главно самостојно ги користи истражувачките постапки
|
Истражувачките постапки ги користи делумно соодветно, но му треба помош
|
Понекогаш успева да ги користи истражувачките постапки со помош од други
|
Не успева да ги користи истражувачките постапки
|
Знаење, разбирање и вреднување на содржините
и начинот на презентирање
|
Јасно и продлабочено знаење и разбирање и самостојно и образложено вреднување
|
Покажува знаење и разбирање, самостојно вреднува
|
Има пропусти во знаењето и разбирањето, при вреднувањето му е потребна помош
|
Има поголеми пропусти во знаењето и разбирањето, не успева да вреднува ни со помош
|
Нема ни основни знаења и разбирање, не вреднува
|
Презентирање
|
Користи различни начини на презентирање, кои се соодветни и јасни
|
Користи различни начини на презентирање, но не се секогаш соодветни
|
Соодветно користи само еден начин на презентирање, или делумно користи два начини
|
Се обидува да ги прикаже сознанијата, само делумно му успева
|
Неуспешни обиди за презентирање
|
No comments:
Post a Comment